Pitäisikö liikennevalvontaa tehostaa Juvalla?

Itä-Suomen poliisilaitoksen julkaiseman tilastotiedotteen mukaan liikennerikkomusten määrä on noussut Juvalla viime vuosina. Pitäisikö asialle mielestäsi tehdä jotain? Vastaa Juvan Lehden kyselyyn ja osallistu keskusteluun alla näkyvässä kommenttikentässä!

Pitäisikö liikennevalvontaa tehostaa Juvalla?

  • Kyllä (55%, 63 ääntä)
  • Ei (38%, 43 ääntä)
  • En osaa sanoa (7%, 8 ääntä)

Äänestäjiä yhteensä: 114

Loading ... Loading ...

10 kommenttia aiheesta “Pitäisikö liikennevalvontaa tehostaa Juvalla?

  • 4.8.2016 at 12:54
    Permalink

    Ennen Kilpolantien risteystä päättyvä ohituskaista on yksi todella paha kohta,jossa valvontaa tehostettava. Mikkelistä päin tullessa,jos olet kääntymässä vasemmalle Kilpolantielle ja takaa tulla posotetaan 100km.n vauhtia,niin ÄLÄ KOSKAAN KÄÄNNY NIIN ETTET KATSO SIVUPEILISTÄ!! Sillä sieltä tullaan välillä sitä satasen vauhtia vielä ohi,vaikka ohituskaista on jo päättynyt ja joku kääntymässä vasemmalle!!!….onneksi ei Juvalta päin ole kukaan tullut vastaan ,VIELÄ….. Perhe/tuttava piirissäni tiedän siinä kohdalla olleen jo viisi tilannetta,joissa olisi tullut hirvittävää jälkeä ,onneksi mukana enkeleitä.

  • 4.8.2016 at 13:40
    Permalink

    Loppuillasta polliisi paikalle, saisi kerätä kortit pois monelta mopohäiriköltä kuin myös parin sinisen bemarin kuskilta.

  • 4.8.2016 at 18:04
    Permalink

    Valvontaa olisi hyvä lisätä taajamassa. Liian paljon jopa päiväsaikaan holtitonta ajamista: reippaita ylinopeuksia, sivuluisussa ajoa talvisaikaan, Sampolan alapihan käyttämistä ”rinkuloiden” tekemiseen jne.

  • 4.8.2016 at 19:58
    Permalink

    kyllä lähtis mersuilta ja yheltä mootoripyöräilijältäkin kortti.ja joutaisikin.Tosi kiva yrittää nukkua basso jumputuksessa ja kumin ulinassa.ihmetyttää eikö keskustassa muita häiritse muka milläänlailla tuo ralli?Rengas firmoilla menee hyvin kun näille pelleille saa uusia renkaita myydä,usempi rinki varmaan kesässään.

  • 5.8.2016 at 21:15
    Permalink

    Kyllä! Jo aika kauan ihmetelty ja asiasta naapureiden kanssa juteltu, että eikö näille bemarihäiriköille tosiaan voida mitään?? Kovaa melua, renkaiden polttoa, basson helinää niin että ikkunat tärisee! Eikö tuo jokin aika sitten tapahtunut onnettomuus herätä kysymyksiä?? Niin vanhemmissa kuin kuskeissakin? On oikein mukavaa olla kotosalla työpäivän jälkeen tuota jumputusta ja mopojen pärinää kuunnellen tai motoristin kiihdytysajoa seuraten! Ja mikä mielenkiintoisinta on se että samalla kuin ohjaat menopeliäsi, olet myös älykännykkäsi orja…. täältä ”ylhäältä” sekin on tullut havaittua! Koko lössi voisi mennä etsimään uusia teitä kuljettavaksi ja ajettavaksi, sillä tietääkseni Juvalla(kin) teitä piisaa ihan riittämiin, ei ainoastaan juvantie liikenneympyrän ja juventuksen välillä!

  • 6.8.2016 at 06:59
    Permalink

    Kyllä oli taas yö pe-la välinenkin.Ilmeisesti oli luettu lehtiartikkeli kommentteineen ja nyt piti härnätä tahallaan kylää koko yön aamun tunneile asti.voi reppanaa kun löytäisi työtä tai armeijan..olipa sitten poiks tai tyttö.tuolla touhulla ei voi mitenkään kutsua mieheksi tai naiseksi.Poliiseja toivon yöllä keskustaan.

  • 7.8.2016 at 22:57
    Permalink

    Tuo kuminpoltto laiskalla bemarilla on ilmeisesti joku soidinmenoon liittyvä rituaali. Siitä ei ole tietoa toimiiko se, muuten kuin että pääsee kehumaan esson baarissa (ABC/Kettulan nesteellä), miten jaksoi taas jauhaa penari 1-vaihteella kaasu pohjassa juuri ja juuri.

    fiksuimmat näistä ovat poltelleet kumia/pyörittäneet rinkiä 5-tielläkin Hatsolan nesteen ja Halla-ahon risteyksessä…

  • 8.8.2016 at 18:05
    Permalink

    Nähtävästi joku innokas offroad-harrastajakin käynyt kokeilemassa autonsa kulkua vanhalla uimarannallakin. On myös hyvä paikka noille drift-harjoituksille keskellä 5-tietä.

    Tuosta tyhjästä poliisiasemasta ei ole mitään hyötyä ja onhan sitäkin vandaalit käyneet töhrimässä

  • 8.8.2016 at 19:56
    Permalink

    Eikö tätä Juva rallia saada kuriin, rallimiehet senkun virnuilevat. Onko perustettava katupartoita jotka hoitavat järjestyksen valvonnan? Jos virkavalta ei hoida hommaa, niin jonkunhan se on hoidettava. Ei tuota melua kestä pirukaan. S-market voisi kieltää asiattoman oleskelun alaparkkissaan, varmaan lähialueen asukkaat olisivat mielissään. Myös näitten rallikuskien vanhemmat voisivat seurailla lastensa tekemisiä.

  • 9.8.2016 at 22:20
    Permalink

    Eikö Juvalle pitänyt tulla se lähipoliisi ?…ei taida tulla sittenkään…

Comments are closed.

Viikon kysymys

Miten Jukurit pärjää jääkiekon SM-liigan runkosarjassa?

Näytä tulokset

Loading ... Loading ...