Lähiruoan markkinointi on sinnikästä jalkatyötä - yhä useampi kuluttaja on kiinnostunut, mistä ruoka lautaselle oikein tulee

Kaartilan tilan Raija Kaartinen neuvoi tv-ohjelmassa muun muassa läskisoosin teon salaisuuksia. Hänen vierellään Henri Alén ja Tomi Tuominen, vasemmalla. Martti Ripaoja

Lähiruoan merkitys on vahvassa kasvussa.

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 1 kk 1 € Tilaa 3 kk 4 €/kk

Digitilauksen sisältö

  • Juvanlehti.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOs ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi